Tuesday 1 January 2019

Welcome 2019.



2019 sudah pun tiba. 
Bila tahun baru sinonim sangat dengan azam baru kan. So apa azam baru korang ye? Ke recycle azam lama je? 

Azam Kak Rai tahun ini ialah nak menyebarkan lebih banyak awareness kebaikan suplemen.  Healthy lifestyle untuk meningkatkan kualiti kesihatan. 

Apabila semakin bertambahnya usia, semakin kita perlu menitikberatkan kualiti kesihatan kita. Hidup sihat ini adalah nikmat yang paling besar Allah berikan tau. Tapi kita selalu terlepas pandang untuk bersyukur dan menyukuri nikmat yang diberi dengan cara terus menjaga amanah ini. Yer,  kesihatan itu amanah yang diberikan untuk kita jaga. 

Sihat tak boleh di beli dengan wang ringgit tapi sihat boleh dijaga menggunakan wang ringgit. Tapi kalau tidak ada wang ringgit bagamana nak jaga? Persoalan biasa yang di ajukan pada Kak Rai. 

Bagi Kak Rai,  hidup ini ada pilihan. Kita yang berhak untuk membuat pilihan terbaik untuk kehidupan kita. Di Shaklee,  selain dari menjaga kesihatan melalui suplemen,  ada peluang untuk tambah pendapatan juga. Jaga kesihatan sambil create income sendiri. So peluang ada depan mata. 

Permulaan Kak Rai bersama Shaklee ialah untuk improve kesihatan Kak Rai dan keluarga. Tapi, untuk improve kesihatan perlukan belanja kan. Jadi Kak Rai grab peluang yang Shaklee beri dengan niat nak dapatkan suplemen free. Kongsikan manfaat Shaklee dan tarik lebih ramai orang untuk menjaga kesihatan. Kak Rai dah merasai kebaikan dan keberkesanan produk Shaklee malah produk ini selamat digunakan. Jadi tidak ada alasan untuk Kak Rai tidak menyebarkan manfaatnya. 

Dengan support system yang ada,  rancangan perniagaan yang adil dan sokongan dari team member, Shaklee memang boleh buat duit. 

So, pilihan di tangan kita sebenarnya. Duit bukan halangan untuk menjaga kesihatan sebenarnya. Yang paling penting,  ada KESEDARAN untuk menjaga kesihatan. 

Kos untuk menjaga kesihatan lebih murah sebenarnya dari kos memulihkan kesihatan yang sebenarnya takkan pulih pon. Orang kata memelihara itu lebih baik dari memulihara. Jadi,  sudah tiba masanya kita menjadikan KESIHATAN sebagai agenda utama tahun ini 2019.

Jom bersama-sama dengan Kak Rai jaga kesihatan kita untuk kehidupan yang lebih sihat. Join team Kak Rai untuk dapatkan income sambil tingkatkan kualiti kesihatan. Kak Rai dan team akan support sampai kita sama-sama berada di puncak kejayaan. 

Ayuh,  jika bukan sekarang,  bila? 

Klik gambar untuk mengetahui tentang produk Shaklee dan konsultasi ekslusif.



0 comments:

Post a Comment