Saturday 29 December 2018

KL New Branch

KL Branch di Sunway Visio


Last week Kak Rai berpeluang singgah ke branch baru Shaklee di Sunway Visio.  Branch ini ialah branch KL yang dipindahkan dari Sri Rampai ke Sunway Visio. 

Plan asal Kak Rai nak naik public transport sahaja tapi adik dan kakak Kak Rai suggest drive ke sana. So Kak Rai pon drivelah ke sana dalam keadaan yang tidak tahu jalan. 

Maka di sini khidmat pakcik Google digunakan.  Tapi jenuh jugalah memusing. Kalaua tahu jalan, sebenarnya senang je nak pergi. 

Next time Kak Rai nak cuba naik MRT pulak. Naik LRT Putra dari Terminal Gombak dan tukar MRT di Pasar Seni dan berhenti di station Chocraine. Lebih dekat dibandingkan jika turun di station Maluri. 

So,  branch baru ni menggunakan konsep baru seperti di HQ di mana kita boleh pilih barang dn bayar. Syok jugak. Bolehlah membelek-belek expiry date dan ingredient yang di gunakan dalam setiap vitamin Shaklee. 

Bolehlah layan video Kak Rai tu jika nak feel macam mana shopping di KL Branch. Hehe. 

Susun atur barangan juga sangat-sangat menarik.
Jom tengok kat bawah ni. 

Sample C+E capsule. 

Vivix dan muscadine grape

Omega &  Vitamin E

Omega

Set Youth.
Set ni boleh try tau. Buka, bau dan cuba. Kalau uols berminat dengan produk Youth ni pon Kak Rai boleh bagi cuba. Just WA Kak Rai,  set appointment dan kak Rai akan explain semua. Maklumlah produk yang bagus perlu ada guideline cara penggunaan untuk dapatkan hasil yang maksima. 

Cantikkan branch baru Shaklee. 



Klik gambar untuk mengetahui tentang produk Shaklee dan konsultasi ekslusif.



0 comments:

Post a Comment