Thursday 23 October 2014

Pentingkah detoks kolon?


Pada masa kini, perubahan drastik amat diperlukan untuk mengubah gaya hidup yang mendorong kepada jangkitan dan penyakit. Gaya pemakanan yang kurang sihat, kurang tidur, beban kerja yang banyak dan persekitaran sekeliling menjadikannya lebih mudah untuk kita jatuh sakit dan sukar untuk pulih.



Tanpa disedari, segala kekotoran yang di makan sehari-hari terkumpul di salur kolon. Jika tidak ditangani dengan betul akan menyebabkan pelbagai jenis penyakit terutamanya kanser kolon.

Kanser kolon terjadi apabila sel-sel kelenjar di dalam kolon mengganda pada kadar yang membimbangkan di mana ia akan membentuk pertumbuhan tumor. Golongan berusia yang mengamalkan pengambilan makanan yang kurang sihat dan menghidap diabetes mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk didiagnos dengan penyakit ini di mana risiko kanser kolon ini meningkat bersama usia dan pembuangan air besar yang tidak betul.


Cara mengatasi dan lindungi diri anda.

Pemakanan anda harus di tukar. Program detoks kolon perlu di masukkan ke dalam gaya hidup sihat anda. Program ini akan membantu meneutralkan toksik yang tidak diperlukan dan menyingkikannya keluar daripada sebelum sistem sebelum ia mengakibatkan kemerosotan kesihatan kolon.  





Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment