Saturday 22 December 2018

Youth in NONA Magazine


Wow!  Youth keluar majalah NONA. Ini yang kak Rai suka ni. Skincare kesayangan Kak Rai keluar majalah. Bukannya apa, bila keluar majalah, lebih ramai orang akan menyedari kehadiran produk yang bagus ni di pasaran. Jadi lebih ramailah yang dapat berkongsi manfaatnya. 

Kak Rai bukan apa, dulu Kak Rai pernah berada dalam fasa kulit yang rosak disebabkan salah memilih skincare jadi Kak Rai faham sangat perasaan merekayang mengalami masalah ini. 

Masa kulit breakout dulu,  semua produk yang Kak Rai dengar Kak Rai akan cuba. Memang desperate sangatlah. Lama pencarian Kak Rai sebelum jumpa yang benar-benar serasi dan dapat memberikan apa yang Kak Rai mahukan.

So, Kak Rai tak naklah korang yang sedang bersedih hati dengan masalah kulit yang breakout terus bersedih dan ambil masa yang lama macam Kak Rai untuk berjumpa produk yang bagus. 

Korang patut bagi peluang pada diri korang untuk cuba Youth Skincare ini. Memang terbukti berkesan tau. Bezanya lambat atau cepat sahaja. Sebab, bergantung kepada masalah kulit korang. Kalau agak teruk, akan ambil masa sedikitlah untuk pulih. 

Dan bulan ini Kak Rai ada offer super best untuk korang yang nak cuba Youth Skincare. So, whatsapp Kak Rai ok. 

Salam ukhwah dari Kak Rai. 😘❤️




Klik gambar untuk mengetahui tentang produk Shaklee dan konsultasi ekslusif.



0 comments:

Post a Comment