Sunday 16 December 2018

Age Defense Moisturizer untuk peminat rose



Assalamualaikum... 

Lama tak jenguk blog ni kan. Dah naik bersawang. Hehe. 
Kak Rai ada hobi baru sekarang. Ini semua gara-gara kedai eco lah ni. Hahaha...  Salahkan eco pulak dah..  Tetiba Kak Rai terjebak pulak dengan aktiviti berkebun ni. Memula tu macam saja nak cuba-cuba. Tetapi bila dapat hasil dan berhasil,  dia punya perasaan tu tak boleh nak describe. 

Dari sayur akhirnya terjebak dengan bunga pulak. Sungguh bila tengok bunga berkembang mekar memang boleh menenangkan .  Benarlah, bunga kan ada aura positif. 

Tapi hari ni bukan Kak Rai nak cerita pasal hobi baru ni tapi Kak Rai nak share moisturizer yang super best ni. Ada SPF 50 untuk UV protection. So sangatlah sesuai untuk orang yang rajin berkebun macam Kak Rai..  Ehhhhh...  Ekekeek..  

Taukan kesan UV pada kulit? 
Selain dari sunburn,  salah satunya akan menyebabkan jeragat. Jeragat ni sangatlah susah nak hilang. Sebab,  once dia dah tumbuh, sangatlah susah nak pudar. So, sebelum dia tumbuh lebih baik kita elakkan. 

Sepanjang Kak Rai mula berkebun, belum pernah sunburn lagi walau berpanas terik. Kiranya, nak belek lama-lama pokok bunga pon tidak ada masalah. Tak risaulah muka jadik legam. 

Kak Rai sebenarnya tak berapa suka pakai sunblock sebab muka akan jadi extra berminyak dan agak berat so jadi tak selesa. Tapi sekarang Kak Rai tak risau dah dengan sunburn ni sebab age defense moisturiser ni dah siap-siap ada SPF 50. Tak melekit dan ringan di kulit. Tidak ada rasa melekit langsung. Memang puas hati sangat. 

Sesiapa yang nak cuba, contact Kak Rai sekarang tau sebab sekarang ada promo Starter pack harga menjunam jatuh. 




Klik gambar untuk mengetahui tentang produk Shaklee dan konsultasi ekslusif.



0 comments:

Post a Comment