Tuesday 1 September 2015

Promosi Bulanan : September 2015


Promosi bulanan kembali lagi. Bulan ni ada tiga promosi yang di tawarkan oleh Shaklee
dan salah satunya ialah ESP Buy 2 Get 5% Off. Tetapi, jika uols bijak, daftar sebagai ahli dengan tambahan RM 79, uols dapat beli ESP dengan harga ahli. Maksudnya, harga ahli tolak lagi 5% diskaun bulanan dan dapat PERCUMA Vita-Lea yang bernilai RM 94 pada harga retail.

APAKAH KELEBIHAN MENJADI AHLI?

Ok, ada di antara anda yang teragak-agak untuk mendafar sebagai ahli. Tidak perlu teragak-agak, daftar sahaja. Banyak manfaat yang boleh di dapati di dalam Shaklee walaupun anda hanya beli untuk makan sendiri. 

Kadang-kadang bonus terpijak pon boleh dapat tau. Macam bulan lepas, Shaklee offer diskaun 50% ESP + Vitamin C untuk pengedar terpilih dan untuk semua pengedar sah shaklee yang lain, Shaklee beri vitamin percuma mengikut jumlah PUV yang di kumpul pada bulan August. Jika anda bukan ahli Shaklee, uols takkan dapat grab promosi ni.

 
Promosi kedua ialah BELI 6 PERCUMA 1.
Maksudnya dengan setiap pembelian 6 tong ESP akan dapat percuma 1 tong. Untuk promosi ini, anda akan dapat PERCUMA yuran keahlian bernilai RM 79 dan PERCUMA Vitalea bernilai RM 89.
Of course kalau uols dapat FREE Membership akan dapat bonus di bulan berikutnya. Dan dapat menyestai PROGRAM YES yang superb best. 

Bagaimana nak dapatkan ESP PERCUMA?
Meh Raiza nak bagitahu. Jika kamu inginkan yang percuma ini, apa yang perlu kamu lakukan ialah cari rakan-rakan di pejabat atau di rumah yang dah minum ESP atau yang baru mencuba ESP. Kumpulkan order 6 tong, secara automatik kamu akan dapat semua yang PERCUMA itu! Senangkan? 


Promosi ketiga ialah BELI + PERCUMA 1 Vitalea untuk kanak-kanak.
Vitalea ni bukan hanya untuk kanak-kanak, dewasa pun boleh makan. Cuma Vitalea jenis ini adalah chewable dengan rasa anggur susu yang sedap. Raiza pun makan Vitalea yang ni... opsss.. terbongkar sudah.. hehehhe...Kalau ibu-ibu tak nak yang kanak-kanak, boleh daftar sebagai ahli dan dapatkan FREE Vitalea untuk dewasa. Mudah dan jimat kan?

Dengan pembelian promosi ni, boleh simpan stok selama 4 bulan lebih tau. Atau kalau tak nak simpan, boleh share dengan kengkawan yang ada anak. Apabila join order macam ni, untungnya dapat beli dengan harga yang lebih rendah. Raiza percaya dalam keadaan ekonomi yang tidak stable ni pasti ibu-ibu inginkan penjimatan tetapi dalam masa yang sama kesihatan anak-anak tetap perlu di utamakan. Jadi, ambillah peluang ini untuk berjimat. ;-)




Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
Pengedar Shaklee Gombak, Wangsa Maju, Setapak.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment