Tuesday 1 September 2015

Selamat terbang ke tuannya...



Hadiah dari seorang anak kepada bondanya....

Semua di kalangan kita yang masih punya ayah bonda pasti menyayangi mereka kan? Bagaimanakah cara kita meluahkan rasa kasih dan sayang kepada mereka agaknya yer? Sahabat saya ni meluahkan rasa sayang kepada bondanya dengan cara menghadiahkan Omega Guard untuk menyokong kesihatan sendi bonda tersayang.

Kita pasti sedia maklum, apabila peningkatan usia, kesihatan tulang dan sendi mula merosot. Semua antara kita pasti akan melalui saat ini. Melihatkan bonda yang dalam kesakitan pasti mengundang mendung di hati. Sungguh kasihan jika melihat ibu dan ayah berpapah untuk berjalan, memegang tongkat untuk melaknakan solat dan sebagainya. 

Kalau boleh mengambil sedikit beban kesakitan yang di alami mereka, alangkah bagusnyakan. Sementara mereka masih ada, ambillah peluang membahagiakan mereka. Ada banyak cara untuk meluangkan kasih sayang. Tetapi bagi saya, perkara yang paling baik adalah bantu mereka menjaga kesihatan mereka. Sebab kita sendiri tak sanggup melihat mereka dalam kesakitan. 

Apalah sangat sedekah untuk kedua ibubapa berbanding dengan pengorbanan mereka melahir dan membesarkan kita dalam keadaan serba kekurangan. Jom berbakti kepada ibubapa... ;-)



Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
Pengedar Shaklee Gombak, Wangsa Maju, Setapak.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment