Monday 31 August 2015

Vitamin C di mana-mana...



Haaa.... Nampak tak kegilaanku? Vitamin C ialah vitamin wajib saya setiap hari.
Tak sempat makan di rumah, boleh makan di dalam kereta. Botol air tupperware dan pillbox tu memang sentiasa di bawa. So, tiada istilah lupa ok. ;-)

Ada rakan saya tanya apa kesan yang saya dapat dengan pengambilan vitamin C Shaklee secara konsisten?
Sejujurnya, sudah pastilah kesannya kepada kulit. Kulit bebas jerawat. Kalau ada yang tumbuh pon ketika hormon tak stable time period macam tu. Tapi tidaklah tumbuh banyak. Adalah seketul camtu. Lagi? Kulit jadi lebih moist dan nampak sihat bermaya. Boleh meningkatkan tahap konfiden tau. Itu untuk luaran, of course la dalaman pon ada jugak kesannya tetapi jarang nak perasan. Cuma yang paling ketara melawaskan dan meningkatkan imunisasi badan.

Sebenarnya banyak lagi kesan dan manfaat Vitamin C terhadap tubuh badan kita. Seperti vitamin C membantu merangsang collagen. Vitamin C boleh mencerahkan kulit. Vitamin C mengelakkan gusi berdarah dan banyak lagi. Ini hanya sebahagian sahaja. So dah tahu kenapa saya gilakan Vitamin C? Cubalah, anda pasto akan jadi gila seperti saya... Gila sihat!


Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
Pengedar Shaklee Gombak, Wangsa Maju, Setapak.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment