Wednesday 13 August 2014

Kegigihan seorang Ibu ~





Beberapa hari yang lepas, saya terima panggilan dari seorang ibu yang bertanyakan mengenai Nutriferon. Anak kecil beliau baru berusia setahun empat bulan tapi asyik mengulang hospital. Sehingga tarikh beliau menelefon saya, dah 7 kali keluar masuk hospital di sebabkan demam dan selsema sehingga asma dan jangkitan paru-paru.

Beliau telahpun berhenti kerja untuk menjaga anaknya di sebabkan kekerapan beliau bercuti kerana kesihatan anaknya yang sering merosot.

Yang buat saya terharu, apabila di kala hujan yang masih bersisa dengan sebelah tangan mendukung si kecil dan sebelah lagi memegang payung mengetuk pintu rumah saya untuk mendapatkan Nutriferon. Stok Nutriferon saya hanya ada sekotak di office. Melihatkan kegigihan beliau, saya berikan 3 sachet yang ada dalam simpanan saya untuk beliau berikan kepada anaknya sementara saya mengambil stok yang ada keesokan harinya.

Dan hari ini, selepas dua hari saya bertemu beliau kembali.

"Kak Iza, anak saya dah tak demam lepas beberapa kali bagi Nutriferon. Alhamdulillah... Akhirnya Allah sembuhkan anak saya kak. Dah tak larat saya ulang alik hospital"

"Selama ni saya tak tahu ada Nutriferon. Saya memang pengguna Shaklee.. "

Maknanya...... saya belum cukup menyebarkan kebaikan Shaklee kepada mereka yang memerlukan. Maafkan saya...



Ingin lagi jimat? Mari segera contact saya...
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment