Tuesday 14 March 2023

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee



Hanya seminggu menjelang Puasa, mesti ada yang mengimpikan nak kurus sebelum raya kan. Kak Rai kongsikan Set Kurus Shaklee yang boleh membantu untuk merealisasikan impian korang.

Untuk kurus, terbahagi kepada 3 proses yang akan berlaku:
  1. Detox - Penting untuk membuang toksin dari badan yang menganggu proses kurus.
  2. Bakar - Berfungsi memecahkan lemak dalam badan dengan lebih cepat.
  3. Bina - berfungsi reshape semula badan, membuang inci yang tidak diperlukan dan membantu rasa kenyang yang berpanjangan.

Buang atau Detox

Alfalfa

Alfalfa di klasifikasikan sebagai agen detox darah. Alfalfa juga membantu masalah pencernaan. Ia berkesan dalam menghapuskan masalah pencernaan seperti rasa loya, ulser perut, gastrik dan senak. Alfalfa juga membantu untuk membuang angin yang ada di dalam badan. Boleh ambil setiap hari kerana Alfalfa juga ada banyak manfaat yang lain.

Herblax

Herblax juga merupakan agen detox yang penting untuk badan dan membantu menyingkirkan toksin apabila makan berlebihan setiap hari. Selain tu, kepakarannya ialah untuk membersihkan usus dan perut dengan lembut secara semulajadi sekaligus membantu melegakan sembelit.

Bakar

Omega Guard

Omega Guard merupakan agen pembakar lemak yang bertindak menyingkirkan lemak di dalam badan. Disamping itu juga Omega Guard Shaklee mengandungi Omega-3 Fatty Acid yang mengawal pelbagai jenis hormon di dalam badan, termasuklah hormon LEPTIN, yang berfungsi mengawal selera makan dan membantu kita mengawal rasa lapar.

Lecithin

Lecithin juga agen pembakar lemak. Fungsi utama Lecithin adalah pengemulsi lemak semulajadi atau memecahkan lemak di dalam salur darah  dengan lebih cepat dan meningkatkan metabolisma badan.
Yang bestnya lecithin ini dapat mencegah pengumpulan lemak pada dinding jantung, salur darah dan otak dengan memecahkan lemak yang terkumpul.

Lecithin akan membakar lemak dengan lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang sesuai.

Bina

Cinch Shake

Cinch Shake tinggi dengan kandungan protein yang bagus untuk menurunkan berat badan. Protein cinch mempunyai kandungan nutrisi yang lebih padat, ada serat dan ada semua multivitamin. Cinch Shake juga boleh dijadikan meal replacement. Dan kenyang lebih lama bila minum berbanding mereka yang mengambil karbohidrat ringkas.

Cinch Shake mengandungi 2,400 mg leucine didalamnya untuk setiap hidangan. Kelebihan leucine adalah ianya mudah untuk di serap, membantu meningkatkan penghasilan tenaga, meningkatkan penghasilan otot dan keupayaannya meningkatkan metabolisma badan.

Cinch Shake ni pilihan Set Puasa Shaklee Kak Rai setiap kali menjelang Ramadan. Selain membantu kenyang lebih lama, Cinch Shake akan memberikan tenaga dan dapat mengelakkan lesu badan.

Promosi Set Kuruskan Badan Shaklee - Hello New You



Set Kurus Shaklee atau Hello New You set dapat percuma setong cinch coklat. Ni adalah set kurus yang lengkap mempunyai 3 konsep detox, bakar dan bina.


#blogmegashaklee 
#shakleethrivae2023
#shakleetriumph2023

Klik gambar untuk mengetahui tentang produk Shaklee dan konsultasi ekslusif.



0 comments:

Post a Comment