Wednesday 9 April 2014

Ready stock : Get Clean Water Pitcher



Assalammualaikum w.b.t,

Hari ni nak tunjuk water pitcher yang saya dah beli. ;-) 
Senang sangat guna water pitcher ni. Tidak memerlukan elektrik pun. Portable & mobilize. yess.... Yang ni paling best. Jag water filter ni boleh di bawa ke mana² sahaja. So, sangatlah mudah bagi mereka yang nak pergi bercuti dan mempunyai anak kecil. Senang bawa jag ni ke hotel. Tak payah nak beli air mineral berbotol-botol lagi...

Oh, saya gunakan jag ni di office sebab di rumah dah ada water filter yang di sambungkan secara terus ke paip air. Senang sangat. Kadang-kadang malas nak ke pantry ambil air masak, terutamanya bila mana nak minum ESP. ESP tak boleh bancuh menggunakan air panas, yang saya pulak tak berapa yakin nak minum air tapis di office. Entah ada apa di salurannya, kita tak tahu. So kalau gunakan air tapis mesti saya ambil yang hot. So take time lah kan kalau nak tunggu air tu suam untuk bancuh ESP. Satu filter boleh menuras sehingga 80 gelen air atau 303 liter. Banyak tu. Sehari kita minum min 2l air so maknanya satu penuras tu boleh di gunakan sehingga 151 hari. Ni kalau guna soranglah. Kalau ramai-ramai korang bahagilah ikut berapa ramai ya. So that boleh bajet 1 filter berapa lama boleh tahan. 

So now no more lagi. Isi je air paip dalam jug Water Pitcher ni dah dapat air yang bersih dan selamat di gunakan. Tak risau dah maintenance water filter yang entah berapa tahun tak buat. Saya lah tu.. hehehhe... 




Dalam set permulaan atau Starter Pack Get Clean Water ni ada :-
1. Water Pitcher (Jug Air)
2. Water Refillable Filter Housing Kit (termasuk 1 filter refill)
3. Water Filter Refill 3-Pack



Berminat? Mari segera contact saya...
PM | Whatsapp 012 3917458

0 comments:

Post a Comment