Wednesday 9 April 2014

Dia ialah Master saya...


To-be master (akak la tuh.. hehheh ) with Master Farihah


Beliau ialah Master Farihah Abu Kassim. Master yang saya sayangi. Sangat humble dan tak lokek ilmu. Berpeluang menghadiri Majlis Meraikan Master yang sangat happening. Pertama kali saya menghadiri majlis seumpama ini. Siapa kata Shaklee tak boleh buat duit?

Yess, beliau telah membuktikannya. Hanya dalam tempoh tidak sampai 2 tahun, beliau telah bergelar Master. Untungnya join Shaklee Malaysia, anda akan di raikan setelah anda bergelar Master. Yer, ini adalah majlis anda. Anda yang tentukan tempatnya di mana... Siapakah jemputan anda... program untuk majlis anda.. Pendek kata, ini majlis anda yang punya.. dan.... di taja sepenuhnya oleh Shaklee Malaysia.. mengikut peruntukan yang telah di sediakan... ;-)

Bukan setakat itu sahaja, setiap tahun Shaklee pasti akan meraikan anda yang telah achieve certain rank walaupun sebelum bergelar Master. Seronok kan? Setiap rank menentukan pendapatan bulanan anda... Serendah² empat angka hingga setinggi² unlimited... ;-)

Its me. Your supervisor. a.k.a rakan Shaklee Anda ;-)

Pengalaman Bersama Shaklee

Saya join Shaklee pada bulan Julai 2013 dengan tujuan untuk makan sendiri. Alhamdulillah produk Shaklee sangat serasi dengan saya. Bulan September 2013 saya decide untuk serius bisnes Shaklee so saya fokus dengan perkongsian kebaikan produk Shaklee. Di samping coaching di dalam sicred group yang sangat membantu. Sangat mudah. Segalanya online. Yang penting jika ada kemahuan. 

Bulan oktober 2013 saya melangkah ke first rank sebagai Supervisor untuk melayakkan saya menikmati bonus 4 angka, ganjaran kereta dan konvensyen. Sedang mengejar rapat Master saya yang telahpun berpendapatan 5 angka ketika ini. Selain dari ganjaran 'duniawi' kami di hidangkan juga dengan makanan rohani. Alhamdulillah. Dan sekarang saya sedang menggilap beberapa orang di dalam group rahsia saya untuk menjadi seperti saya atau lebih baik dari saya. Insyaallah. Sama-sama kita manfaatkan peluang yang ada. 

Saya tidak akan menoleh ke belakang lagi. Kerana impian saya hanya satu, MEMBANTU LEBIH RAMAI ORANG. Bersedekah dan berzakat. Insyaallah.

Ingin bersama-sama saya untuk mendaki puncak? Hubungi saya 012 3917458. Jangan tunggu-tunggu lagi. Kerana belum tentu esok akan ada peluang seumpama ini.



With my BFF yang sentiasa menyokong perjuangan saya di dalam dunia Shaklee.




PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment