Thursday 24 December 2020

Sembelit Hilang dengan Shaklee

BILA DI TANDAS, BUKAN NAJIS YANG KELUAR, TAPI DARAH MERAH PENUH MANGKUK TANDAS

Nama diberi Anis Nadia, seorang guru, anak alhamdulillah 3 orang..Mula kena Shaklee pada April 2014✌️

Bermula pantang sehingga Usia anak sulung saya 8 bulan, saya diuji dengan sembelit teruk..ikhtiar dengan buah-buahan, cucuk belakang, ubat farmasi, semua Tak jalan..

Teruk dia tahap sejam lebih dalam tandas..bukan *** yang keluar, tapi darah penuh mangkuk tandas..begitulah sehingga 8 bulan saya hadap😭

Last, jumpa satu kawan jual Shaklee..saya try Ostematrik Dan vitamin C.. alhamdulillah within less than 2 weeks, saya bebas sembelit sepenuhnya..Dan x ada lagi walau setitik darah yang keluar.. Allahuakbar!

🌹 Ostematrix - melancarkan pergerakan najis
🌹 vitamin C - sembuhkan bahagian dalam dub** yang luka teruk

Saya x suka ubat Dan x minat supplement ..

Tapi dengan SHAKLEE, dia jentik hati Dan minda saya untuk mengkaji..sehingga Hari ini,saya konsisten dengan SHAKLEE..

Hamil, berpantang,menyusu sepenuhnya dengan SHAKLEE..jadi anak ke2 Dan KE-3, x ada trauma sembelit lagi🥰

Banyak sangat kalau nak story the power of Shaklee effect yang saya rasa.. alhamdulillah..

Susu meriah,anak anak semua full bf untill 2 -3 years..stok susu sampai kena buang,sebab expired..susukan anak2 saudara Masa bulan puasa..Tak collapsed

Sekarang juga dah guna Youth Skincare..dah rasa kesan dah.. alhamdulillah 🤲

Jomlah sama sama Kita sebarkan manfaat Shaklee secara konsisten..sebab ramai di luar Sana,masih belum rasa kesan baik yang Kita dah rasa..

Sekian saja untuk entry ini..mohon maaf ada silap Mana Mana ya🙏😉

#ShakleeEffectSharing 
#Ostematrix 
#sembelit
#vitaminc
#berpantang

Klik gambar untuk mengetahui tentang produk Shaklee dan konsultasi ekslusif.



0 comments:

Post a Comment