Tuesday 18 April 2017

Semangat yang hilang?





Assalamualaikum wbt.

Hari ni hari ke tiga Kak Raiza masuk kerja setelah MC lebih kurang 2 minggu. Kesihatan? Alhamdulillah semakin pulih walaupun tidak sepenuhnya.

Walaupun kadang-kadang tengah-tengah jalan pon boleh terpelecok Dan sebagainya. Kak Raiza anggap ni salah satu proses untuk pulih.

Setelah lebih seminggu terbaring lesu tidak bermaya, semangat juga hilang entah ke mana. Susah juga Nak mengembalikan semangat untuk mula berkerja semula. Maklumlah, dah terbiasa pula breakfast pagi dengan Mak. After lunch lepak-lepak tengok TV layan Maharaja Lawak Mega 2017.

So hari ni Kak Raiza datang awal ke office. Orang pon tak ramai lagi. So agak tenang dan damai pagi ni. Alhamdulillah aku dah sihat.. suara hati Kak Raiza sambil melihat-lihat keliling. Suasana pagi memang damai Di sini.

Kak Raiza bersyukur sangat, berada di dalam environment ini. Masjid pon selangkah dua sahaja dari office Kak Raiza. Tu yang lebih menenangkan.

Pagi ni Kak Raiza sempat ambil 2 biji Vitamin C Shaklee. Barulah puas tengok muka sendiri. Ahak. Mulalah Kak Raiza tu syok sendiri kan. Eh tapi Vitamin C Shaklee memang best tau. Kesan nya memang jelas dan ianya adalah selamat. Sebab apa? Sebab Shaklee ada saintis sendiri yang akan buat research. So tak de la Kak Raiza susah hati dengan side effect nya... Ikhtiar untuk lebih sihat tu tak salahkan... 😘








Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
Pengedar Shaklee Gombak, Wangsa Maju, Setapak.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment