Friday 4 September 2015

YES Program

Hari ni Raiza nak explain apa bendanya YES ni. Orang dok promote YES sana, YES sini..
Tapi apakah yang di maksudkan dengan YES ni?

YES adalah singkatan kepada Young Entrepreneur System. Shaklee telah menyediakan platform untuk sesiapa sahaja yang ingin memulakan perniagaan bersama Shaklee. Caranya sangat mudah. Nanti Raiza terangkan. 

YES memang di cipta untuk memulakan perniagaan. Jadi untuk memulakan perniagaan perlukan modal. Berapa? Seribu? Sepuluh Ribu? Seratus Ribu? Seperti yang kita tahu, untuk meemulakan perniagaan memang memerlukan modal yang besar. Tetapi tidak dengan YES yang di cipta oleh Shaklee ini. Modal yang diperlukan hanya minima. 

Hanya dengan membeli 1 set YES Wellness pack dan daftar sebagai ahli, anda dah boleh memulakan perniagaan anda. Apabila produk ada di tangan, percayalah pelanggan akan datang. Pernah dengar konsep gula dan semut? Di mana ada gula, di sutalah semut akan datang. Itulah ibaratnya apabila ada produk di tangan. 

Untungnya yang menyertai YES Program ini, pelbagai insentif lain layak untuk di nikmati. Ada 5 insentif yang anda akan dapat sekiranya join YES program ini.

Jom tengok apa insentif yang bakal anda nikmati:


YES 1 : PERCUMA Vita-Lea
Dengan setiap pendaftaran baru dan pembelian apa-apa produk shaklee, anda layak mendapat sebotol Vitalea secara percuma. Harga sebotol Vitalea ialah RM 88.75 manakala yuran pendaftaran hanya RM 69. Daripada sini sahaja anda dah boleh jimat lebih RM 20. 

YES 2 : 100% Enrolment Matching Bonus Incentive

YES 3: Rank Up Bonus Incentive

YES 4: YES Wellness Pack Incentive
Anda layak untuk membeli pack ini dengan penjimatan 5% darpda harga biasa. Jadi, anda di nasihatkan untuk membeli secara set untuk mendapatkan penjimatan ini. Setiap pembelian secara loose item tidak akan dapat less 5% ini.
Banyak ke sikit yer 5% ni? 

Ok, ini bergantung kepada hasil jualan dan belian anda. Jika anda serius ingin berniaga, mulakan menjual kebaikan produk shaklee. Lebih banyak belian dan jualan, maka lebih banyaklah yang anda boleh jimat. 

YES 5: Matching Bonus Incentive









Siapakah yang layak menyertai YES Program?
YES terbuka untuk semua yang masih belum mendaftar sebagai ahli yang berusia 17 tahun ke atas. Anda pelajar kolej? Tidak ada masalah... Boleh sertai program ini.






Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
Pengedar Shaklee Gombak, Wangsa Maju, Setapak.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment