Thursday 2 July 2015

Time to recharge



Assalammualaikum w.b.t,

Salam Ramadhan hari ke 16. Apa khabar? Bagaimana sambutan dan pengisian Ramadhan kali ini? Alhamdulillah, kita bertemu lagi sehingga ke hari ini. 

Bulan Ramadhan memerlukan tenaga yang luar biasa. Maklumlah, seharian berpuasa kan. So bagaimana uols mengatasinya? Dengan cuaca yang tidak menentukan, memang perlu memberikan perhatian yang lebih kepada kesihatan untuk kekal sihat. 

Untungnya Shaklee menyediakan rangkaian produk untuk membantu umat Islam melalui bulan Ramadhan dengan lancar. Penting tau makanan tambahan di dalam tubuh. Bantu tubuh kita untuk kekalkan kesihatan. Bagi Raiza, Alhamdulillah, sehingga ke hari ini, masih terus bertenaga untuk berterawikh. Syok tau dapat berterawikh bersama keluarga setiap malam di masjid. Inilah impian Raiza daripada dulu lagi. Bersama-sama terawikh bersama Mak, Abah dan adik-adik di masjid-masjid sekitar. Tahun pertama dapat mengimarahkan masjid secara konsisten bersama keluarga. Maklumlah, sebelum-sebelum ini, banyak tanggungjawab lain. especially my Bonda yang menjaga cucu. Start this year, Raiza dah hadkan, tiba masanya 




Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
Pengedar Shaklee Gombak, Wangsa Maju, Setapak.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment