Thursday 28 May 2015

Energy Drink yang super ajaib.



Kalau sesiapa yang follow blog personal Raiza A Beautiful Mistake (wahhh... bajet retiss sangat kan... heheh) ,
mesti tahu yang Raiza juga ada ambil tempahan sulam, durian crepe dan mengajar manik.
Last week, Raiza terima tempahan menyulam tuala dari rakan sekolah menengah dahulu. Tak sampai hati nak menolak. Sebenarnya, Raiza memang dah slow down semua jenis peniagaan yang Raiza pernah buat untuk fokus dengan Shaklee ni. Kiranya fokus utama adalah Shaklee.

Ok, kembali ke cerita asal, Hari selasa yang lepas, Raiza memulakan misi menyulam. Maklumlah, buat di hari berkerja, agak limited waktunya. Raiza start menyulam dari jam 8.00 malam sehinggalah ke jam 2.00 pagi. Kena siapkan juga sebab keesokannya, tempahan bakal di ambil. Mata hanya boleh di lelapkan pada jam 2.30 am rasanya dan bangun semula jam 6.15 am. Sebelum tidur sempat ambil 4 biji Ostematrix untuk dapatkan deep sleep dan bangun dengan bertenaga keesokkan hari. Yer, pagi ini agak terlewat. Waktu tidur tak sampai 4 jam pun tetapi Alhamdulillah boleh bangun seperti biasa walaupun sedikit lewat. Tak boleh sambung tidur sebab bagi ini kena ke Cyberjaya untuk meeting.

So berkerja seperti biasa, tetapi di dalam minda dah set nak balik kerja on time hari ini untuk qada' tidur. hahaha.. Malangnya, sampai di rumah mata tak boleh tidur pun. Walau badan rasa letih tapi minda tetap bergerak maka end up tak boleh tidur. Dapat melelapkan mata lebih kurang 5 minit sahaja. Hmmm... Nak buat apa yer.... badan rasa lemau pulak. Teringat Instant Energy Drink.

Terus bangun dan bancuh instant energy drink di mana ianya ialah kombinasi dari Cinch Energy Tea Mix dan Performance Drink. Bancuh pekat supaya dapat rasa kemasaman Performance drink. Tambahkan ais. Tak payah shake pun. Hanya kacau menggunakan sudu sahaja. Tengok buih yang naik begitu halus macam teh  tarik pula. Bila masuk je ke dalam tekak, nah.... terasa kesegarannya asnya. Dengan rasa masamnya. Memang menyegarkan. Terus terbeliak biji mata jadiknya. (Ok ni review yang melampau). Serius memang menyegarkan...tak jadi mengantuk... Dan mata terus bertahan sehingga ke 12 tengah malam baru masuk tidur. Kenapa di panggil Instant Energy Drink ni? Ok jom kita tengok fungsi setiap satunya.


Kenapa Cinch Energy Tea Mix?

-----------------------
  • Antara kebaikan yang saya nak kongsi tentang CINCH ENERGY TEA MIX ni ialah:
  • Sebagai sumber penggalak TENAGA semulajadi
  • Ditambah dengan Taurina yang meningkatkan tenaga dan ketahanan badan 
  • Pilihan alternatif terbaik untuk menggantikan minuman kopi, soda ataupun manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh
  • TANPA GLUTEN, tanpa perisa, pewarna dan bahan PEMANIS TIRUAN


So....
Yang ada masalah kerap letih dan penggemar kopi yang inginkan kelainan, boleh cuba teh ni. Gabungan dari 3 jenis teh. Teh hijau, teh merah dan teh putih.

Dan...
Yang nak kuruskan badan pun sangat sangat sangat di galakkan minum teh ni untuk membuang toksin dalam badan kerana teh ini terkandung dalam set inch loss...





Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment