Saturday 8 November 2014

Testimoni : Set Mengandung



Alhamdulillah.

Saya suka berkongsi testimoni yang dekat dengan saya umpamanya testimoni saya sendiri, keluarga saya dan customer-customer saya. Bukan apa, testimoni ini adalah testimoni dari sentuhan dan guideline yang saya berikan. Jadi agak mudah untuk saya huraikan kenapa dan mengapa perlu ambil set-set yang berkaitan.

Kali ini testimoni dari pelanggan yang telah pun menjadi anak Shaklee saya. Beliau telah bermula dengan produk Shaklee ketika berpantang anak ke tiga. Ketika itu, beliau mengambil set berpantang iaitu Vitalea, B complex, Vitamin C dan Zinc Complex. Selepas masa berpantang, beliau teruskan pengambilan suplemen Shaklee. Walau pun tidak semua yang ada di dalam set berpantang itu beliau ambil, tetapi beliau akan pastikan mengambil sekurang-kurangnya salah satu vitamin yang ada di dalam set itu.

Alhamdulillah, ketika beliau di sahkan mengandung anak ke empat ketika ini, beliau tidak mengalami morning sickness yang teruk seperti ketiga-tiga anak sebelum ini. Kalau sebelum ini pregnant confirm melepek. Muntah jangan cakaplah. Dengan perut sebunya. Kali ini alhamdulillah, morning sickness pon tidak teruk. Perut sebu sikit-sikit dan tak muntah sangat. Memang berbeza sangatlah. 

Dan sekarang beliau mengambil set basic mengandung untuk menghadapi moment-moment indah ketika mengandung. Terus bertenaga dan sihat.

Antara set yang sedang beliau ambil ialah ESP, B complex, Ostematrix dan Vitalea.

Ingin mendapat maklumat dan konsultasi dari beliau juga boleh. Berkongsi pengalaman dan sebagainya. Mungkin anda sedang menghadapi situasi yang sama. Boleh borak-borakkan. Boleh hubungi beliau :-

Hamizah Zainuddin 0143037790

Boleh juga COD sekitar Taman Koperasi Polis, Gombak.



Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment