Friday 31 October 2014

cintahealth.com



Alhamdulillah.

Sempena Jumaat yang barakah, Cinta Health meluaskan kuasanya. hehhehe.. Just kidding. 
Secara rasminya cintahealth.com di publishkan. Tanda saya serius berbisnes ok. 

Menggunakan logo hati dan rama-rama. Apa ada pada logo? Yes, ada rahsia di situ. ;-)
Hati melambangkan cinta, rama-rama melambangkan kecantikan dan kesihatan. Cantik dan sihat dengan Cinta Health

Dari seekor ulat yang hodoh, membentuk kepompong dan akhirnya lahirlah seekor rerama yang indah di pandang mata. Maksudnya, sebelum keindahan itu terlahir, perlu melalui beberapa fasa yang menyukarkan. Begitulah kehidupan kita. Sebelum berjaya, perlu melalui beberapa fasa kesukaran yang mematangkan yang akhirnya membuahkan kejayaan yang sangat indah. 

Inilah yang ingin saya sampaikan di sebalik nama Cinta Health

Jom bersama-sama saya mencipta kejayaan yang gemilang. Insyaallah, setiap usaha yang gigih dan ikhlas pasti akan ada manisnya. Saya percaya 9/10 rezeki adalah dari sumber perniagaan. Anda percaya? 




Berminat produk suplemen? Perlukan konsultasi? Jangan segan hubungi saya.
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943

0 comments:

Post a Comment