Wednesday 19 February 2014

Advanced Joint Health Tablet untuk sakit sendi





Dulu... saya selalu belikan mak saya Vitamin Glucosamine + Chondroitin berbotol-botol dari farmasi sebab Mak memang sakit lutut. Berkesan atau tak, sampai ke satu tahap Mak dah tak nak makan lagi sebab tidak ada kesan. 

Sampailah saya kenal Shaklee dan belikan Mak AJHT + Ostematrix. Mula-mula dia memang tak nak makan. Dah jenuh makan ubat katanya. Ok, saya tak paksa... Tapi saya beli juga dan bagi Mak. Dia makan atau tak, tak kisahlah... Janji saya dah ikhtiar dan belikan yang terbaik untuk satu-satunya BONDA yang saya ada.. 

Dalam rungutan, rupanya di bawa juga ketika menunaikan ibadah haji yang lepas dan makan sampai habis. Balik dari menunaikan ibadah haji dia bagitahu dah habis dengan erti kata lain, belikanlah lagi.. hehheheh...

Sebagai anak, apa yang paling happy ialah bila dapat meringankan kesakitan yang dihidapi Mak Ayah.... Saya memang happy bila Mak nak makan AJHT. Berkesan ke? Kalau tak berkesan dia mesti tak mintak lagi kan.. 


Ingin lagi jimat? Mari segera contact saya...
PM | Whatsapp 012 3917458
SID : 926943
_______________________________________________________
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

0 comments:

Post a Comment